Minä tässä !

864767.jpg
Asustan lumpeenlehden alla joessa.
 Olen kooltani noin viisi (5) senttiä pitkä,
 siis aika iso, vai mitä mieltä olette?

Olenkohan ihan tavallinen laji,
vedessä elävä
  Kuvanottaja mietti,
että mitä jos putoan veteen ja hukun?
Olenkohan samaa sukua kuin maallaelävät kaverini?
 Minulla on paljon samanlaisia kavereita
 tämän joen lumpeenlehtien alapinnalla.

864772.jpg

Minä ole vähän pienempi ja olin vaan käymässä vehkanlehdellä,
näin kuvanottaja arveli.
Molemmat pääsemme tämän esiintymisen jälkeen takaisin "kotiin".
 Merenkäynti oli kyllä kovempaa tässä veneessä kuin kotilumpeenlehdellä.
****************
Seuraavassa kuvassa näette minun maallaeläviä serkkujani,
olettaa kuvaaja !

860386.jpg

Tänä vuonna lempipaikkamme on ollut nokkoslehden alapinta.
Olemme olleet varuillamme,
 etteivät luule vain meitäkin Espanjan siruetanoiksi !
Vaan olemmehan me paljon kauniinpia
 ja sirompia
Tässä poseeraamme maassa !
Aina joskus sielläkin on käytävä.
Ollaan Kotimaisia, Supisuomalaisia !
Kuvat viime kesältä 2007