Haaste 21
SUOSIKKIAIHE
/
"Harrastus"

Kaikki haasteet ovat olleet mukavia

 ja niiden myötä on eletty mukavia hetkiä livenä
 ja vielä muistoissakin.

2085122.jpg

Talvi on Ruskasta kivaa aikaa ja lumesta se pitää hurjasti.
Palloleikit kuuluu jokapäiväisiin harrastuksiin
niin sisällä kuin ulkonakin.


2116713.jpg

Sen kanssa mennään ympäri pihaa kuin "Maradona" konsanaan.

2116710.jpg

Laavureissut nuotioineen on lempiharrastus.
Ensin tehdään lenkkiä välillä pitkästikin tai toisinaan lyhyemmin.
Sade ei haittaa minua lainkaan näillä retkillä ja tulet tehdään aina.
Evästellään, nautitaan ja leikitään välillä.
Taidan tietää tämän pitäjän kaikki laavupaikat.


2116707.jpg

Mulla on kyllä isäntäväen mielestä usein aika hurjat leikit.
Kiipeän joka paikkaan
ja tässä laavun katolla pitääkin hyvin jalat
 kun siinä on huopakatto
.

2116705.jpg

Joku tuohonkin putosi tuolta ylhäältä,

2116709.jpg

ei mitään kiinnostavaa, joten tutkin vielä tuota katon kaltevuutta
jonkin aikaa ja tulen sitten alas.

Metsässä on paljon isoja kiviä, joihin olen päässyt hyppäämällä,
mutta sitten on meinannut tulla pupu pöksyihin kun olisi alastulon vuoro.
Muutaman kerran olen oikein pelännyt ja mua on tarvinnut auttaa.
 Vaahteramäen Eemelistä tykkään ja se olis kiva kaveri täällä metsässä.
Syntyis aika hurjia ideoita näihin leikkeihin.
Paljon mulla on harrastuksia, mutta nää ulkoleikit on kyllä ykkösjuttu !