Haaste Nro 22
ILME

2133468.jpg

Minä olen ruskeasilmäinen neitokainen,
täytän lauantaina 11 kuukautta.
Minun on näillä silmilläni hurmattava monta
 kylillä liikuvaa poikafrendiäni.

2133461.jpg

Emäntä sanoo minua "vilkkuriksi"
kun aina näytän näitä valkuaisiani kun olen tekemässä jotain ilkikurista
ja vähän luvatontakin joskus.

2133463.jpg

Näytän sitten vaihteeksi kieltäni,
jos tää on parempi ilme kuvattavaksi.

2133467.jpg
Sitten metsästätulon jälkeen on otettava pienet päikkärit.
Ilmeet on unessa monenmoiset, samoin ääntelyt,
mutten muista niistä mitään, vain kulmahampaani näkyvät.
Kehoni ilmeet voi nähdä kuvasta.
Hyvää Joulunalusta kaikille koirufrendeilleni Koirakuviin
 ja tiimille myös.
Meille tuli tänään vitivalkoista lunta ja kohta tehdään lumilinnaa.
 Sellaisessa en olekaan ollut vielä mukana, mutta luulen sen olevan hauskaa.