Epäonnistunut kuva, sanon minä,
Ruska Ilonpisara ja olen kiukkuinen ihan asiasta !

1634483.jpg

Eikä mua yhtään naurata, ota se varjokuvas jo siitä pian.
Kun pitää olla hihnassa, vaikka osaan olla metsässä jo sitä ilmankin.
Kuvaustakin varten pitää sitten istua poseeraamaan oikein.
Yhtään ette luota minuun, se on niin väärin.

1634481.jpg

Talutellaan lyhyessä hihnassa,
 sitten minä kyllä kiskon kun asiat kerran on tällä tolalla
.
Odotan kuitenkin,
 josko vielä tällä reissulla pääsen juoksemaan kunnolla.

1634488.jpg

No, tulihan sekin aika, hyvä niin!
Nyt olen iloinen, tältä polulta onkin kiva poiketa
 aina vähän kauemmas sivuun haistelemaan
 muidenkin metsässä kulkijoiden hajuja.
Ymmärsivät sentään vihdoin viimein.
Ja aina sitä isäntäväkeä saa varrota ja vahtia.
Minä kyllä minä pysyttelen tässä ihan lähietäisyydellä,
olenhan sen jo monta kertaa todistanut näillä reissuilla.

Ps. Ruskalle on opetettu metsäteillä luoksetuloa ja hyvin se on oppinutkin.