ps. kuva on huostaanotettujen kissojen niinsanotun kissatalon ikkunlla istuvasta kissasta.
Talo on ennen ollut neuvola, jossa olen käynyt lapsena monta kertaa.

Olen musta kissa
ja istun ikkunalla.
Olen usein aatoksissa
ja mielellä haikealla.
Elän unelmissa.
Ehkä joskus minullakin ...


2067989.jpg

Olen musta kissa,
kudo en mä sukkaa.
Olen usein aatoksissa,
itkuni menee hukkaan.
Elän unelmissa.
Ehkä joskus minullakin ...

Olen musta kissa,
kotia kovin kaipaan.
Olen usein aatoksissa,
alla tämän taivaan.
Elän unelmissa.
Ehkä joskus minullakin ...

Olen musta kissa,
löytökodin ikkunalla.
Olen usein aatoksissa
katseeeni akkunan alla.
Elän unelmissa.
Ehkä joskus minullakin ...

Ihan oma koti oisi
 ja istua ikkunalla
joka päivä voisin
 niin mielellä iloisella.
Elän unelmissa.
Ehkä joskus minullakin ...

Olen musta kissa.
 päivä pitkät tässä.
Olen usein aatoksissa
ja elämä mietinnässä.

Miksi vain unelmissa
 olen kuin elämässä?
Miksei jokainen kissa
sylissä kehräämässä
vois olla lämpimässä?

Kerro, miksei niin ?

Ikkunallain istun,
kehräten
 uusiin unelmiin.