Haasteet 1- 9- ei ole virallisesti osallistuneet koirakuviin
vaan olen ne tehnyt itselleni jälkeenpäin samoihin aihesanoihin sopiviksi.

Haaste Nro 1
AIKA
1436858.jpg
Pienen tyttönä, pienenä tyttönä,
leikin minä sängyn päällä.
Nyytin haskit, Tessu ja minä
saan niiden kanssa mä olla täällä.
1436861.jpg
Olen saanut myös tässä tilanteessa erityisluvan
 syödä kalakakunpalani olohuoneen matolla
.
1436864.jpg
Tämä ei saa toistua, ajattelee emäntäni,
 mutta kuinkas se oli sitten aiemmin ennen minua ?

Siitä säännöstä taidettiin poiketa useinkin.
....
Aika on kulkenut.
13.1.08 syntynyt
 Ruska täyttää kohta 10 kuukautta.

Pienestä pennusta on kasvanut jo "iso neiti"
ja syömätapoja on rustailtu tilanteen mukaan.
Yksi erittäin hieno asia on Ruskassa se,
että ruokapöydässä saa syödä rauhassa

ilman sen norkoilua, samoin on retkeillessä.
 Ruuat saa levittää kaikki levälleen
 eikä se niihin koske eikä komenna antamaan.


Kyllä minulla näitä erikoisoikeuksia on vieläkin silloin tällöin,
täällä luonnossa kyllä ei ole mitään väliä, missä sitä eineensä pureskelee.
Mutta suoretken nuotiolla lämmitetty nakki
 maistuu kyllä hyvältä,

2038569.jpg
 mutta nyt tulee lisää kavereita notskille
2038571.jpg
ja tää on syötävä pikkasen hätäisesti.




2038572.jpg
Ja saan istuskella myös näillä
 lankkupenkeillä niinkuin emäntäkin.

Näissä maisemissa saan viettää paljon aikaani.