Jälkijättöinen, ei virallinen osallistuminen valokuva/runotorstaihin.
Josko pian ?

Odotetaan nyt.
Huomenna varmaan päästään
jäälle luistelemaan !

Toukat valmiina,
vielä pitää odottaa.
Jäät vahvistuvat.
Jännittävää aikaa tää.
otanpa varaslähdön !
ps. tankerosta haikuna ilmaan !

Kommentit