Mustalla olevat lauseen alkusanat ovat Ulla Köhler`ín
 
Viivalle piti keksiä oma sana jatkoksi.
 
Sumuiseen aamuun ____ryntäsin
ja vaatteita ylleni __________pynttäsin
Olin juhlinut ulkona lämpöä ________etsien
nyt palelin, tarvitsin pehmeyttä ________villasen
Lämpimän peiton halusin __________mulle
vaan kattamaan alkaa piti nyt __________sulle
Vieraat nukkuivat sisällä ____________viltin
molemmat vieressä unisen ___________piltin
Kuppeja kaapista esille ____________kolusin
päätäkin särki ja etenin ____________olusin
Pillerin vessasta suuhuni ______laitoin
kaljan kanssa sen nieltyä ______saatoin
Ohimot tikitti pommin _________lailla
olin jo tasapainoa ______________vailla
Koskaan en enää niin paljon _____ryystä
että aamulla toistuisi tunelma ______tältä
Lompakon olin jo jonnekin ____________hukannut
Kännykän näytön sekaisin _____________blokannut
Aurinko nousi ja sattui mua __________silmään
Nää tunnelmat kuuluisi kotimaan __________säältä
Kaivelen omasta silmästä __________moskaa
Huominen toivon paremmin __________kuin koskaan.
 
Kiva tehtävä