Jatkoa maanantailta ...

Mennään kaikki katsomaan
tuota meitä kuvaavaa.

Kukas olet, kysäisen,
haluamme tietää sen.

Tuttuhan sä oletkin,
sen jo melkein arvasin.

Tässä minun pikkuinen,
eikös ookin suloinen!



Asiankin tietää taidan,
tuolla takana aidan,
Villoja on sulle siellä,
isännällä, pihanperällä.

Sitten voisin esitellä,
millä kaikilla nimillä,
meitä on ja kutsutaan,
 luokses sun tulemaan.

Mustia ja myös ruskeita,
katraassa on lampaita.

Ollaan vielä "vauvoja",
 juodaan äidinmaitoa
vielä jonkin aikaa
ja se on mukavaa.

 
Myöskin aivan ihania,
värejä monia, muita.

 

Pikkusista yllättäin,
löytyy , hupsista, näin ?

 

Yksi valkosukkainen,
toinen ruskeavillainen.



Minä olen kaunis kyllä,
harmaa villanuttu yllä.

Minä olen Eskel,
tuo tuossa Askel.
Täplätievuska on äitimme
ja Asseri-pässi isämme.
Kavereinamme Nikita
ja vielä toinen Nakita.
Kolmas on Turisti,
neljännen nimi juristi.

Yhteiselo meillä sujuu,
mukavasti aika kuluu.
Ruohoa on riittävästi,
leikkikenttää aitaan asti.
Jotta pysymme laitumella,
kulkee sähkö langalla.
Jos joku on kuriton,
laitumella vallaton
niin vähän se nipistää,
jotta muistiin jää.
Pitää pysyä laumasssa,
ikiomassa katraassa.  pm - 09

Olipa mukava "villareissu" mukavien ihmisten parissa.