Onnea omalle JÄTKÄ-iskälleni

sinne pohjanmaalle Iihin,

 jos olet kuulolla.

Muistan usein sua !

DSC05402.jpg

 

Vie mut aina aamulenkille,

( silloin kun ei mee kalaan )

Rantatielle, tosi pitkälle .

Ei se pidä koskaan kiirettä,

joten saan haistella, pysähtyä,

milloin mua vain huvittaa.

Siitä kyllä täytyy

kiitosta antaa !

 

DSC03880.jpg

Mietiskelen tässä,

mitä hyvää isännästä,

voi sille kertoa tänä,

" iskien ikiomana päivänä."

Eihän se mun iskä oo,

mut on mun isäntäni,

haloo !

Ja  mulle tuo merkitsee

samaa asiaa.

Mitä siitä kukin ajattelee,

se ei mua haittaa.

DSC00993.jpg

On kerrat sormissa laskien,

jolloin mukaan pääse en.

Joka päivä käyn  metsään,

me laavulle usein mennään.

Kesällä usein veneillään,

ei millään loistopaatilla,

mut meidän retkille sopivalla.

Mull on kyllä hyvä olla,

myös 

- luulen - 

isännällä tolla !

Ollaan hyvät kamut.

Nyt se antaa Benecol-namut !

Jo oli aikakin,

Kumpikohan oli päivänsankari ?