Tämä kuva otettu 2.8.2018

Nämä kuvat otettu 6.8.2018

" Preerian keltaruusut " esittäytyy. Aika paljon niitä jo näkyy.

Ryppäinä esiin nousevat ja aikas tuhteja varreltaan ovat.

Ylläreitä mukavia joskus kohtaa matkaoillaan. Ihastuksen ja ilon se aina aikaan saa !

Mustia, mutta niin hyviä keittoon. On vain peitettävä kermapeittoon.

Pienet lilliputit pikkelsiin, isommat pannulle. Ne sitten pakastettiin.
Kiva päivä metsässä, muutama hirvikärpänen selässä.
Kotimatkalle pääsi osa kirkolle ja sitten - kun purivat - joutuivat tuomiolle.

Kommentit