LAJIMÄÄRITYSTÄ
Minulla on kasvanut tällainen kaktus jo jonkin aikaa,
( kuvat otettu 7.8.2007 ja siirretty toisesta blogistani tänne.)

 aivan tietämättäni apukeittiön kukkapurkissa,
ilman multaa, vettä, valoa, rakkautta ja Substraalia.
TÄSSÄ NYT OLEN !
Päivänvalossa ja näin kauniina !
Kuka voisi tunnistaa "lajikkeeni "?


864681.jpg


Olen tämän bloginpitäjän
 maskottikukka.
 Hän pitää minusta juuri tällaisena, omana itsenäni.


864686.jpg


Kukkani /lapseni ovat pikkiriikkisiä , kauniin vaaleanpunaisia
 ja niillä on vihertävät hiustupsut päässä.
 Kuvaajasta ne näyttävät pikkuruisilta satuolennoilta
 jostain mielikuvituksen  keijusaarilta.
Vartaloni ei ole adonis, vaan ryppyinen,
eikä rusketuskaan taida olla kohdallaan.
Olen kasvanut pimeässä,
joten olen Menninkäinen, yksinhuoltaisä lapsineni.
Mitä tekee päivänvalo meille ja mistä löydän sen
Äiti-Päivänsäteen, josta laulussakin kerrotaan.
 Se rakkaustarina ei taitanut päättyä hyvin ?
Katsotaan, miten tässä käy !
Koskapa nyt olen saanut aika vähiin toisen blogini luontojutut siirtyneenä tänne,
päätin järjestää tämän postauksen kuvien myötä

 ARVONNAN.
Se alkaa tästä ja päättyy torstaina 7.2.08  klo 20.00.

Kaikki tähän kommentoineet ovat mukana.
Palkintoa ei ole vielä arvottu, siihen täytyy kysyä vähäsen voittajan mielipidettäkin.
"Lohdutustakin" voi jollekin löytyä.

Tästä se alkaa ---> tulkaa mukaan !


Lue tämä!
Ja päättyy torstai-iltana 14.2.07 klo 20.00
( viikon jatkoaika )