DSC05596.jpg

DSC05600.jpg

Tutkiihan hän mua tarkasti ja kädelleen ottaa varmasti.

Käsi on jännän tuntuinen, lämmin ja pehmoinen.

Kynteni pitää ja kulku on helppoa. Nyt sen on helppo minua tutkia !

DSC05601.jpg

Karttaa kai pitäisi käyttää, minne vie tie, ylämäeltä tää näyttää !

DSC05597.jpg

No, hui, nyt on mahtavat näköalat, mitähän vuoria nää ovat ?

DSC05606.jpg

Tässä näyttää olevan joku rotko, ylipääsemätön se onko ?

DSC05608.jpg

Selvittiin tästäkin vaan ja kiipeämistä jatketaan !

DSC05613.jpg

Edelliset kokemukset mua huimasi, nyt on alla " asfaltti. "

DSC05614.jpg

 Kuuma baana, väsynyt olen, nestehukkaakin kai jo poden !

DSC05615.jpg

Mistä löytyy se oma tontti, se on tään jutun oikee pointti !

DSC05617.jpg

Voi ei, taaskin ollaan pulassa, nyt taitaa ollakin parasta.

Nousta omille siivilleen, jotta

kiitosta vaan tästä seikkailusta, se oli kyllä kivaa musta !

Nimenkin kuvaaja kyllä tiesi:

 OLEN LEHTIKANTOJÄÄRÄ