Nämä kuvat eivät ole virallisesti osallistuneet Koirakuvat - haasteeseen
vaan olen ne myöhemmin tehnyt itselleni  menneisiin haasteisiin
samoihin aihesanoihin liittyen.

Minä kyllä tykkään näistä isännän lenkkareista enemmän
kuin tuollaisista "turhakkeista"
,
1632020.jpg

Saan näitä levitellä ympäri eteistä kun jään yksin,
 mutta en pureskele niitä, niin en ole tehnyt koskaan.

1632017.jpg

Luutani ei tarvitse vahtia, sitä ei kukaan vie,
mutta isännän ja emännän kengistä on kyllä pidettävä huolta.
Otan niitä aina suuhuni kun ne tulevat kotiin jostakin
ja sitten kanniskelen niitä innoissani
eikä ne ymmärrä miksi niin teen.
Käyn sitten tossun kanssa het pissalla
enkä sitä kyllä pudota asioinninkaan aikana.

2062593.jpg

Ostivat mulle tollasen turhakkeen,
 mikä lie mukamas kuminen leikkikenkä.

Sellaset kyllä pureskelen, mistä itse haluan.
Tosta olen napannut takanapin
eikä siinä mennyt kuin yks punainen minuutti
.

2062614.jpg

Kuivattu hirvenluu maistuu tosi hyvälle
tollasen koemaistetun kenkärajan jälkeen.
Mä en kyllä viitti tollaseen tuhrata aikaani
kun ramaseekin niin vietävästi.


1632023.jpg

Turhakkeen voitte viedä pois, mutta kenkä ja luu saavat jäädä.

1632025.jpg

Ja minä oikaisen sitten pienille päikkäreille.
ja odotan kun isäntä tarvitsee tätä tossuaan.
Siitä tiedän, että silloin pääsen taas metsään juoksemaan
 ja tutkimaan kaikkee kivaa.